Locomotivele, de tipul ER20 BF, fac parte din familia de locomotive “EuroRunner”. Printre avantajele utilizarii acestui tip de locomotive se numara nivelul foarte redus de poluare, atat din punctul de vedere al noxelor, cat si din punctul de vedere al nivelului de zgomot.

Locomotivele urmeaza sa fie utilizate in transportul feroviar de marfa, iar datorita performantelor tehnice vor putea remorca trenuri de tonaje sporite cu pana la 50% fata de locomotivele similare existente in operare in tara, in conditiile unui consum de combustibil redus cu pana la 25%.

“In anul 2009, Siemens a livrat alte doua locomotive electrice de tipul ES64F4 catre Cargo Trans Vagon”, a declarat Vasile Diaconescu, directorul diviziei Mobilitate din cadrul Siemens.

Citeste si:

Divizia Mobilitate Siemens este activa in Romania in domeniile: material rulant pentru metrouri, trenuri suburbane, actionari si sisteme de tractiune, modernizari, componente, tramvaie si alte vehicule pentru sisteme usoare de transport pe sine.

In ultimii ani, Siemens a livrat primele trenuri automotoare moderne din Romania de tip Desiro (“Sageata Albastra”), primele tramvaie moderne din tara tip ULF la Oradea, fiind totodata si primul furnizor de locomotive noi din Romania, livrate catre operatorul Cargo Trans Vagon.
Siemens are 2.100 de angajati in Romania.