Aceasta a mentionat ca pentru a fi incadrat in categoria de private banking, un client are nevoie de disponibilitati financiare de minim 200.000 euro.
Potrivit datelor BCR, dimensiunea pietei locale de private banking se ridica la peste 4.000 de clienti, cu active in gestiune de aproape 4 miliarde euro.
UniCredit Tiriac Bank a lansat astazi doua carduri exclusiviste impreuna cu MasterCard, un card de credit adresat clientilor din segmentul corporate, respectiv un card de debit destinat clientilor de private banking.
“Vrem sa fim lideri pe piata corporate pana in 2015. Astfel, in urmatorii trei ani, vrem sa emitem 10.000 de carduri corporate”, a adaugat Marco Esposito, vicepresedinte al UniCredit Tiriac Bank, responsabil pentru divizia corporate investment banking si private banking.
Ambele produse au in spate un program de beneficii, diferentiat in functie de categoria de clienti vizata, care include accesul la discount-uri premium, in saloanele VIP ale aeroporturilor internationale sau la asigurari de calatorie performante.
Limita de creditare este de minimum 200 euro, maximum 5.000 euro/card in limita a 250.000 euro/companie.
Totodata, limitele zilnice de tranzactionare sunt de 10.000 lei/card pentru utilizarea la bancomat si de 17.000 lei/card pentru tranzactiile efectuate direct cu cardul la comercianti (POS).
Pentru cardul de credit corporate, banca perecepe un comision anual de 90 euro, un comision de retragere numerar de la bancomatele proprii de 0,2% (minim 0,15 euro), in timp ce la alte ATM-uri nationale comisionul se ridica la 2,5% (minim 2 euro).
La cardul de debit premium se pot atasa pana la 5 conturi curente, automat lei, euro, dolari, lire sterline si la cerere franci elvetieni si se pot emite, la cerere, unul sau mai multe carduri suplimentare pentru conturile aceluiasi client.
Comisionul anual se ridica la 500 lei pentru cardul principal si la 250 lei pentru cardul suplimentar.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: