"Ne asteptam ca in 2016 sa crestem din nou peste nivelul pietei, prin extinderea retelei de sucursale si identificarea segmentelor tinta de finantare. Mizam in continuare pe segmentul de retail, cu focus pe finantarea autovehiculelor - autoturisme si vehicule sub 3,5 tone, dar si pe o crestere a finantarii segmentului vehiculelor grele", a declarat Mircea Dihel, director general Tiriac Leasing.

Potrivit companiei, rezultatele inregistrate se datoreaza, pe de-o parte, cresterii numarului de puncte de lucru din tara, raportat la aceeasi perioada a anului trecut, iar pe de alta parte, maturizarii portofoliului de clienti. Tiriac Leasing si-a extins reteaua la nivel national, compania are in prezent noua sucursale, urmarind ca la finalul anului 2016 ponderea volumului de finantari sa fie mai mare in provincie fata de Bucuresti.

Tiriac Leasing vrea 6% din piata de leasing

In 2015, Tiriac Leasing a inregistrat o crestere de 35% a valorii bunurilor finantate raportat la anul 2014, ajungand la un total cumulat al contractelor de finantare de 72 milioane de euro si un profit raportat de 2,95 milioane de euro. Din totalul finantarilor se face remarcat segmentul autoturismelor, care a marcat un avans de 44% fata de 2014, peste ritmul de crestere inregistrat la nivelul pietei anul trecut.

Pentru 2016, compania estimeaza o crestere a valorii bunurilor finantate peste avansul inregistrat la nivelul pietei si tinteste sa se apropie de locul 7 in topul companiilor de leasing financiar, cu o cota de piata de aproximativ 6%.

Tiriac Leasing ofera finantare in sistem leasing financiar pentru toate modelele de autovehicule, de la autoturisme pana la flote comerciale, segmentul auto avand cea mai mare pondere in structura portofoliului, diferenta fiind reprezentata de finantarea de echipamente. Portofoliul de clienti al Tiriac Leasing este format atat din companii private, multinationale, din sectorul public, cat si din persoane fizice si persoane fizice autorizate.

Sursa foto: Shutterstock / Masina, leasing