In paralel cu "Bani IQ", in 2014 a fost lansat si "Banii pe net", primul program educational destinat comertului online.

“Ne-am bucurat foarte mult ca am gasit in mediul rural entuziasm si interes sporit. Toate aceste notiuni de educatie financiara care le sunt prezentate , vor deschide apetitul pentru produsele si serviciile bancare”, a declarat Cretu.

Visa isi propune ca anul acesta sa atinga inca 200.000 de oameni in programele educationale, atat prin intermediul institutiilor de invatamant, cat si online. Dintre acestia, targetul pentru mediul rural este de 40.000 – 50.000 de persoane.

“Momentan, vom continua cu aceste doua programe, ne dorim sa atingem borna de 1 milion de oameni expusi acestor programe, ar insemna foarte mult pentru noi, dar si pentru societate. Urmeaza apoi sa ne gandim la zona de IMM-uri, antreprenorii sunt un segment important, efervescent, din ce in ce mai multi tineri se indreapta spre aceasta zona”, a explicat Catalin Cretu.

Acesta a mai spus ca Visa a investit sute de mii de euro in programe educationale, dar acestea au devenit extrem de eficiente din punct de vedere al costurilor per persoana trainuita.

Totul tine de vointa si de angajamentul de a face acest gen de activitati.