Banca Comerciala Romana (BCR) atrage, in fiecare luna, aproximativ 10.000 de client de mobile banking si deruleaza programe de educatie financiara in acest scop. Cu toate acestea, sucursala bancara va ramane, cel putin pe termen mediu, principalul canal de vanzare pentru banci, a declarat Marian Ignat, Executive Director, Digital Banking Division, BCR.
Conferinta Future Banking, organizata de wall-street.ro, este sustinuta de MoneyGram. Mastercard este Innovation partner iar BCR este technology enabler al evenimentului. Alpha Bank este partener pe zi iar sponsorii evenimentului sunt Citi Romania, Namirial Group, Patria Bank, EY Romania, APERO si 7Card.
“Am lansat serviciul de mobile banking in 2012 si am ajuns la 10.000 de clienti activi in 2013. Anul acesta am ajuns sa ne crestem numarul de clienti activi cu 10.000 pe luna. Piata se educa si creste in general si datorita faptului ca aplicatiile sunt mult mai adaptate la nevoile clientilor”, a explicat Marian Ignat.
De ce prefera romanii sucursala?
Pe de alta parte, serviciile bancare trebuie directionate catre nevoile reale ale clientilor, mai spune oficialul bancii. El a dat ca exemplul transferurilor bancare din strainatate in Romania, cazuri in care sunt implicate clienti mai putin educati, care primesc lunar sume mici (200 – 300 de euro) si nu au nevoie de un serviciu digital in acest scop. De aceea, s-a optat pentru un serviciu bazat pe telefon.
Citeste si:
“Diferenta o face nevoia clientului. Degeaba desenam produse fantastice, daca nu exista necesitatea reala pentru acestea”, a mai spus Marian Ignat.
Cu toate acestea, pe termen lung, presiunea se va simti pe sucursale, mai ales ca tot mai multe banci deruleaza programe de educatie financiara si promoveaza puternic serviciile bazate pe tehnologie, a subliniat reprezentantul BCR.
Credit foto: Ovidiu Udrescu
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: