In cadrul acestor zone, denumite Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua operatiuni bancare prin intermediul bancomatelor (ATM), masinilor multifunctionale, automatelor de schimb valutar, Service Box-urilor, dar si cu ajutorul telefonului.

La bancomatele din zona Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua aceleasi operatiuni ca la orice unitate BCR. Masina multifunctionala permite depunerea de numerar in contul curent, utilizand cardul de debit BCR in lei, precum si toate operatiunile care se pot efectua la un bancomat obisnuit.

Automatul de schimb valutar permite schimbarea valutei (euro, dolari, lire sterline, franci elvetieni) in lei la cursul practicat de BCR la ghiseele bancii, dar suma schimbata nu poate depasi la o singura tranzactie echivalentul a 2.000 de lei, numarul tranzactiilor fiind nelimitat.

Prin Service Box, clientii pot efectua operatiuni de plati exclusiv in lei, prin ordine de plata, in limita disponibilului din contul curent.

Telefonul instalat in zona Easy 24 BCR permite accesul non-stop la serviciul de carduri si opratiuni bacare, obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR, dar si obtinerea de informatii referitoare la produsele si serviciile bancii.

Citeste si:

Serviciile oferite prin Easy 24 BCR fac parte din pachetul integrat 24 Banking, care mai ofera servicii prin telefon (Alo 24 Banking) si servicii prin internet (Click 24 Banking BCR).

Pentru Alo 24 Banking, programul de lucru este intre orele 8 si 22, de luni pana duminica, inclusiv, iar pentru Click 24 Banking, programul este non-stop.

BCR tinteste sa aiba 75.000 de utilizatori activi ai 24 Banking la sfarsitul lui 2008, in conditiile in care in prima luna de la lansare, acest pachet a atras 15.000 de noi utilizatori. De asemenea, banca urmareste sa reduca numarul de tranzactii in numerar cu 15% in acest an.

In prima luna de la lansarea 24 Banking, valoarea medie zilnica a tranzactiilor prin canalele alternative ale BCR a crescut de sase ori, de la 70.000 lei la 400.000 lei. Volumul lunar al tranzactiilor a crescut tot de sase ori, de la 2,5 milioane lei la 15 milioane lei, in prima luna de la lansare.