Banca Comerciala Romania (BCR) a acordat 1,95 milioane lei clientilor sai care au efectuat plati cu cardul direct la POS-urile comerciantilor sau pe internet in perioada 1 octombrie 2009 - 15 ianuarie 2010.
Posesorii de carduri BCR au utilizat mai frecvent cardul pentru plata bunurilor si serviciilor cumparate, astfel ca in decembrie 2009 tranzactiile prin POS la comercianti au crescut cu 30% ca numar si cu 13% in volum fata de decembrie 2008, ajungand la o pondere de 26% din totalul tranzactiilor cu carduri, precizeaza reprezentantii bancii.

In acelasi timp, retragerile de la bancomat au scazut cu peste 15% comparativ cu decembrie 2008.

“Programul special de loialitate adresat clientilor nostri a motivat semnificativ posesorii de carduri BCR sa foloseasca intensiv cardul pentru cumparaturile specifice finelui de an. Intre 1 si 24 decembrie 2009 am dublat numarul de puncte adresat clientilor ce au efectuat tranzactii cu cardurile de credit BCR. Ne bucura faptul ca oamenii percep din ce in ce mai clar avantajele platilor direct cu cardul - siguranta operatiunilor si a banilor - si utilizeaza pe deplin beneficiile acestora” a declarat Igor Zganjer (foto), director al directiei de carduri din cadrul BCR.

Clientii BCR ce utilizeaza cardurile de debit sau de credit pentru plati la comercianti sau pe internet primesc puncte bonus in functie de valoarea tranzactiilor (pentru 1 leu cheltuit cu cardul de credit se primeste 1 punct, pentru 2 lei cheltuiti cu cardul de debit se primeste 1 punct), un astfel de punct fiind echivalent cu 0,006 lei. Banca vireaza bonusul direct in conturile clientilor la fiecare 3 luni.

BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri