In primul trimestru din 2009, Aon a intremediat prime brute in valoare de 37,12 milioane de lei.

Veniturile companiei insa au cunoscut o scadere sub 10%, respectiv de 6,45% de la 3,1 milioane de lei in primul trimestru al anului trecut la 2,9 milioane de lei in primele trei luni din 2010. „Sper ca pana la sfarsitul anului sa recuperam scaderea din primul trimestru potrivit cresterii bugetate pentru 2010”, a adaugat Karina Rosu (foto), fara a mai multe detalii.

In 2009, volumul primelor brute intermediate de Aon s-a situat la 136 milioane de lei, iar veniturile au fost de 11,8 milioane de lei la nivelul intregului an.

Aon Romania are in prezent, o cota de piata de circa 5%. „Suntem pe locul doi in industria locala dupa Marsh Romania companie care are activitatea similara cu a noastra, daca nu luam in considerare brokerii captivi ai societatilor de leasing (Unicredit si Porsche n.r.), dar daca ii luam in calcul suntem pe locul 4 in clasamentul intermediarilor de asigurari din Romania”, a explicat Rosu.

La nivelul intregii industrii de brokeraj oficialul Aon asteapta o scadere de circa 5% in ton cu piata asigurarilor, insa o mentinere a ponderii brokerilor in industria de asigurari sau chiar o crestere usoara in comparatie cu 2009, cand acestia au intermediat 36% din totalul subscrierilor din piata.

Aon Romania a luat nastere in anul 2005, cand brokerul international Aon a preluat KaRo Servicii de Asigurare, care activa pe piata locala din 1991.