Astfel, clientii ING Asigurari de Viata care au incheiat o polita de viata in primele noua luni ale anului au ales sa mobilizeze resurse financiare suplimentare pentru produsele de asigurari cu componenta de economisire sau investitie incheiate. Nivelul mediu al primei brute subscrise reprezinta suma destinata acumularii sau investitiei si acoperirii costurilor aferente politei.

“Realitatea cu care se confrunta consumatorii in prezent ii determina sa se gandeasca mai atent la planificarea viitorului si la necesitatea de a economisi pentru atingerea unor obiective importante. Constientizarea acestei nevoi este un prim pas intr-un proces de lunga durata, de aceea este esentiala comunicarea continua a beneficiilor economisirii de lunga durata. In acest context, la ING am initiat un nou demers de informare si educare, menit sa clarifice rolul esential al asigurarilor de viata in planificarea financiara pentru viitor", a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.

Pana la sfarsitul anului, ING desfasoara o campanie de comunicare de masa, denumita “Introducere in Viitorologie”, care propune consumatorilor o perspectiva noua asupra asigurarilor de viata si a beneficiilor acestora privind acumularea de resurse financiare. Campania se desfasoara pe principalele canale nationale de televiziune si in mediul online.

„Daca analizam profilul consumatorilor care au incheiat o asigurare de viata la ING observam ca preferintele acestora difera in functie de etapa din viata in care se gasesc. Astfel, in timp ce tinerii - aflati la inceput de drum -, cuplurile fara copii si persoanele singure opteaza cu precadere pentru politele cu investitii si pentru cele de pensie, atunci cand in viata lor apare un copil, clientii isi completeaza portofoliul cu produse destinate copiilor. Familiile mature, cu copii de peste 18 ani, se indreapta in principal catre investitii si economisire”, se arata in comunicatul companiei.

Citeste si:

“Persoanele care incheie o asigurare de viata cu componenta de acumulare urmaresc, pe langa beneficiul esential al protectiei financiare si oportunitatea de a economisi pe termen lung. Asigurarea de viata este un instrument financiar care creeaza autodisciplina in economisire, permitand acumularea sumelor necesare pentru educatia copiilor, pentru obtinerea unui venit suplimentar la pensie sau pentru orice alt obiectiv din viitor", a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.

La nivelul intregului portofoliu de contracte maturizate al ING Asigurari de Viata, 89% dintre clienti companiei au ales sa incaseze intreaga suma o data. In segmentul de planuri financiare pentru copii, 39% dintre contractele ajunse la maturitate de-a lungul anilor au fost platite sub forma de plata unica.

In ceea ce priveste contractele ajunse la maturitate in primele noua luni ale anului 2010, se remarca o crestere a preferintelor pentru rente anuale, procentul crescand de la 11% la 17%.

ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, a obtinut in primele sase luni un profit brut de 28,5 milioane de lei, in scadere cu 48% fata de castigul de 54,9 milioane de lei din aceeasi perioada a anului trecut, insa afacerile au urcat cu 5,5%, pana la 275,62 milioane de lei.