“Asumarea acestui angajament fata de clienti face parte din strategia France Telecom – Orange: Conquests 2015. La nivel global, strategia pentru urmatorii cinci ani presupune initiative si proiecte ambitioase care sa creeze un echilibru intre performanta financiara si dezvoltarea sociala. Pe plan local, initiativele strategice vor fi adaptate la specificul fiecarei tari in care este prezent grupul”, au declarat oficialii companiei de telecomunicatii.

Noua semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar acum in Romania. Aceasta va fi adoptata treptat si in alte tari din grup.

Campania de comunicare ce insoteste lansarea noii semnaturi va dura patru saptamani si include TV, print, outdoor si online. Campania se va desfasura si in cateva statii RATB din Bucuresti, unde vor fi instalate ecrane digitale pe care trecatorii pot naviga online.

Citeste si:

Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide si adaptat pentru piata din Romania. Puteti urmari aici spotul TV.

Si Vodafone si Cosmote, principalii competitori ai Orange Romania, si-au schimbat sloganurile in ultimul an si jumatate.

Dupa Vodafone, si Cosmote isi schimba sloganul

Dupa Vodafone, si Cosmote isi schimba sloganul