“Unul dintre obiectivele pe care le avem in acest an este sa dezvoltam segmentul de online, pentru ca tot mai multi clienti se informeaza pe internet si apoi merg sa cumpere din magazinele specializate. In prezent, online-ul inseamna 12% din vanzari, iar pana la finalul anului vrem sa ajungem la 15%. Insa investitiile pe care le vom derula, ne fac sa credem ca vom depasi acest procent”, a explicat Zara.

Pentru acest an, managementul Flanco si-a bugetat o cifra de afaceri de 157 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul trecut.

Bugetul pentru online al Flanco (investitii in publicitate/promovare pe alte site-uri, dar si in dezvoltarea site-urilor companiei) este de peste un milion de euro in acest an. Zara nu a spus cu exactitate bugetul pentru online insa a afirmat ca acesta inseamna 20% din investitiile in marketing pe 2013. Anul trecut, bugetul de marketing al Flanco a fost de peste 5 milioane de euro, iar anul acesta va fi in crestere, dar Marina Zara nu a precizat procentul de majorare.

Pentru divizia de online a Flanco lucreaza sase persoane.

Investesc 0,3 milioane de euro in refacerea Flanco.ro

Din bugetul de peste un milion de euro pentru online al retailerului, in jur de 300.000 de euro vor fi investiti anul acesta in refacerea Flanco.ro, site despre care Violeta Luca, CEO-ul companiei, afirma recent ca are in jur de 400.000 de vizitatori lunar. De asemenea, compania a investit circa 20.000 de euro in Flancointeractiv.ro, un site de tutoriale si review-uri despre electronice.

Citeste si:

Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, devenind al doilea jucator pe segmentul vanzarilor offline de electroIT, dupa Altex si in fata Domo, conform datelor oferite de companie.

Reteaua Flanco are in prezent 78 de magazine si aproximativ 900 de angajati, iar la finalul anului ar putea ajunge la 80-83 de magazine si 1.000 de salariati. Conducerea Flanco vrea sa investeasca 2 milioane de euro in reteaua de retail in acest an, mai exact in reamenajarea a 20 de unitati si deschiderea a 2-5 magazine noi.

Vanzarile de electronice, electrocasnice si IT au fost de circa 1,43 miliarde de euro anul trecut, cei mai mari jucatori in domeniu fiind Altex, eMag, Flanco si Domo.