„Tintim o cota de piata de pana la 10% in acest an, pe fondul diversificarii categoriilor de produse si al consolidarii brandului Heinner pe piata romaneasca. Topul vanzarilor Heinner este dominat, in aceasta perioada, de produsele de sezon, de la aparate de aer conditionat si ventilatoare, la storcatoare de fructe si echipamente frigorifice”, spune Oana Barbu, director comercial ïn cadrul Network One Distribution.

O alta parte a strategiei de a creste cota de piata a brandului va fi extinderea perioadei de garantie a produselor Heinner comercializate, de la trei la cinci ani. „Vom extinde perioada de garantie pentru toate aparatele frigorifice marca Heinner. Astfel, timp de doua luni, incepand cu 1 iulie si pana pe 31 august, toti clientii care vor cumpara frigidere, congelatoare, lazi frigorifice sau minibaruri marca Heinner vor beneficia de o garantie de 5 ani”, au mai aratat oficialii NOD.

Brandurile proprii aduc 15% din veniturile NOD

Brandurile Serioux, Horizon si Heinner aduc 15% din veniturile distribuitorului Network One Distribution (NOD), echivalentul a circa 30 de milioane de euro din afacerile grupului la nivel local. Brandul Serioux, specializat in echipamente si periferice IT, reprezinta circa o treime din totalul vanzarilor celor trei divizii, cu 11 milioane de euro venituri realizate in 2013, in timp ce Horizon (specializat in productia de echipamente TV) si Heinner (electrocasnice) isi impart diferenta de valoare.

NOD: Brandurile proprii ne aduc 15% din cifra de afaceri

NOD: Brandurile proprii ne aduc 15% din cifra de afaceri

Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Razvan Ziemba, directorul general NOD, sustine ca la nivelul anului curent se asteapta la o stagnare a cifrei de afaceri, la aproximativ 200 de milioane de euro.

Ziemba, Network One Distribution: In 2014 vrem sa ne mentinem la 200 de milioane de euro

Ziemba, Network One Distribution: In 2014 vrem sa ne mentinem la...

Citeste si:

“Ne dorim ca in 2014 sa dezvoltam in continuare brandurile proprii, alocam resurse in zona de distributie cu valoare adaugata investind in resurse specializate de prevanzare si dezvoltarea a businessului, precum si crescand portofilul de produse si tehnologii si, nu in ultimul rand, exploram noi segmente de piata”, a declarat seful Network One Distribution.

Network One Distribution, companie detinuta integral de catre Iulian Stanciu, este in prezent cel mai mare distribuitor electro-IT din Romania.