Casa de solutii IT&C Crescendo a lansat pe piata romaneasca solutia de comunicare integrata si relatii cu clientii bazata pe tehnologia gigantului american Cisco si pe platforma specializata a Microsoft, a declarat Marius Tulea, director general al Crescendo, citat de NewsIn.

Solutia integreaza tehnologiile Cisco Unified Communications cu platforma Microsoft Dynamics CRM (gestiunea relatiilor cu clientii) si imbina serviciile de dispecerat (call center sau contact center) cu aplicatiile CRM.

Cele doua corporatii si-au unit recent aplicatiile de gestiune a clientelei in scopul de a ajuta companii, de dimensiuni mici si medii, sa obtina o imagine tot mai completa a clientului, cu fiecare interactiune, in fiecare punct de contact. Angajatii au acces la toata informatia de care au nevoie, despre client, indiferent de modul de contact: telefon, email, fax, web sau in persoana, de pe un dispozitiv mobil, laptop sau desktop (computer de birou), conectat local sau la distanta, a subliniat Tulea.

Citeste si:

Tulea estimeaza ca, in acest an, ponderea serviciilor oferite clientilor Crescendo, din totalul cifrei sale de afaceri, va fi mai mult decat dublata, fata de 2005. Directorul estimeaza venituri de 500.000 euro in 2007 si peste un milion de euro in 2008. Profitul companiei va creste in 2006 cu 25% fata de anul trecut, considera Tulea. Compania s-a bucurat de o cifra de afaceri de 2,8 milioane de euro in 2005.

Casa de solutii IT&C Crescendo este in momentul de fata singurul partener Cisco din Romania cu statutul "Silver". Compania este totodata Microsoft Gold Certified Partner.