Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (ANRC) a inlocuit obligatia de a obtine un acord prealabil cu obligatia Romtelecom de simpla notificare a modificarilor tarifare, a introducerii pachetelor de servicii sau schemelor de reduceri tarifare, anunta un comunicat al autoritatii, potrivit NewsIn.

ANRC a dezbatut formula de control a tarifelor serviciilor cu amanuntul ale Romtelecom, pe pietele pe care aceasta companie are putere semnificativa. Formula de control se va aplica pe o perioada de trei ani, incepand cu anul 2007, si va permite Romtelecom o crestere medie anuala maxima a tarifelor pentru serviciile cu amanuntul reglementate egala cu rata inflatiei (cresterea preturilor de consum) plus 2,09%.

Pana la adoptarea formei finale a acestei decizii Romtelecom va mai putea transmite ANRC comentarii privind modalitatea concreta de furnizare a informatiilor ce vor insoti notificarea, urmand ca, in cazul in care este necesar, sa prezinte aceste comentarii in cadrul unor alte intalniri cu ANRC, se arata in comunicat.

Autoritatea de reglementare a publicat pe 25 septembrie un proiect de decizie prin care RomTelecom avea obligatia de a supune aprobarii ANRC orice reducere a tarifelor pentru abonamente si apeluri pentru acces special la Internet, precum si orice crestere a tarifelor pentru apeluri locale, nationale, internationale si cele catre retelele de telefonie mobila.

Potrivit proiectului de decizie, RomTelecom va avea obligatia de a notifica ANRC orice modificare a tarifelor serviciilor furnizate si de a transmite toate documentele justificative necesare in vederea dovedirii respectarii formulei de control si a necesitatii modificarii tarifelor practicate.De asemenea, pentru a preveni un comportament anticoncurential, RomTelecom va trebui sa obtina acordul ANRC de fiecare data cand vor fi introduse noi pachete de servicii sau scheme de reducere a tarifelor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri