Aceasta decizie vine la o luna in urma deciziei Internet Corp de a se reprezenta pe cont propriu in procesul de vanzare al spatiului de publicitate. Astfel, Internet Corp va vinde spatiile publicitare disponibile pe site-urile din portofoliu si in cadrul newsletterelor zilnice pe care le trimite abonatilor sai, alaturi de alte proiecte speciale dezvoltate personalizat pentru fiecare client.

“Intrarea eJobs in portofoliul site-urilor reprezentate de InternetCorp este o mutare fireasca, tinand cont de structura de actionariat a companiilor (n.red.: Liviu Dumitrascu si Daniel Tatar, proprietarii eJobs, sunt de asemenea implicati, ca actionari si parteneri, si in Internet Corp SRL). Momentul este unul oportun, permitandu-ne sa aducem toate brandurile intr-un singur portofoliu, unitar si coerent, asigurandu-ne dublarea impactului si acoperirii catre utilizatorii din Romania. eJobs se poate concentra in continuare pe asigurarea de servicii profesioniste de recrutare online pentru clientii sai, InternetCorp avand exclusivitatea asupra vanzarii spatiilor de publicitate prezente pe site si reprezentandu-i corect si proactiv in acest sens”, a declarat Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp.

Internet Corp isi extinde practic portofoliul de siteuri si devine un player important in zona regiilor media dominata pana acum de jucatori precum Boom, ARBOmedia, AdEvolution, MediaProInteractive si SplendidMedia. De asemenea, InternetCorp a lansat si siteul corporate unde a anuntat ca providerul solutiei de adserving pe site-urile din retea este DoubleClick - liderul mondial in domeniu - oferindu-le astfel clientilor si agentiilor de publicitate atat posibilitatea de a monitoriza in timp real evolutia propriilor campanii online cat si siguranta utilizarii celui mai performant produs, actualizat constant si cu suport disponibil 24/7.

Portofoliul de siteuri disponibile pentru publicitate al Internet Corp contine cinci proiecte exclusiv online, la care se vor adauga altele intr-un termen foarte scurt.

Citeste si:

“InternetCorp a lansat deja, de la inceputul anului, trei site-uri - Garbo (avand ca grup tinta femeile de peste 30 de ani), Condo (site de arhitectura si design interior pentru casa si birou) si YourMoney (publicatie online de business lifestyle). Intr-adevar, mai pregatim cateva surprize utilizatorilor de Internet din .ro, pe care le vom dezvalui la momentul oportun”, enunta Mihai Seceleanu.

Potrivit lui Mihai Seceleanu, InternetCorp va ramane o retea inchisa, fara a accepta in portofoliu site-uri care nu ii apartin. “Obiectivul nostru principal este concentrarea pe continutul editorial, iar reprezentarea spre vanzare a altor companii de publishing online nu ne va ajuta sa ni-l indeplinim”, conchide Seceleanu.

Reteaua InternetCorp a inregistrat, in luna ianuarie 2007, un total de 4,033,656 vizitatori unici (pe zi, insumati la nivelul unei luni – conform trafic.ro si standardului de facto utilizat in piata) si 39,648,312 afisari. Cresterea audientei retelei InternetCorp in ultimul an (vs. ianuarie 2006) este de 249% in privinta numarului de vizitatori si de 326% in privinta numarului de afisari de pagini din retea.

Disclaimer: Wall-Street este o publicatie online editata de catre InternetCorp.