Postul de televiziune britanic BBC si YouTube au incheiat un parteneriat prin care o parte din programele BBC putea fi vizionate si pe YouTube. Clipurile BBC vor fi incluse in trei canale, in functie de specificul acestora: BBC va oferi clipuri care aduc valoarea adaugata programelor postului britanic si clipuri de promovare a emisiunilor postului, BBC Worlwide va oferi clipuri cu lungime de pana la sase minute, acestea fiind practit ‘taiate’ din cadrul celor mai populare emisiuni iar pe BBC News vor putea fi vizionate aproximativ 30 de clipuri pe zi, reprezentand practice sterile postului britanic de televiziune.

BBC urmareste prin noul accord sa isi creasca traficul pe site-ul propriu, aceelasi fenomen intamplandu-se si in cazul altor posturi de televiziune care au incheiat acorduri similare cu YouTube (CBS, NBC si Fox). In plus, in cadrul canalului BBC News vor fi afisate si reclame, BBC urmand sa primeasca o cota parte din incasarile din publicitate ale YouTube. Din cauza reclamelor, utilizatorii YouTube din Marea Britanie nu vor putea urmari aceste clipuri pe YouTube, BBC fiind un post public finantat din fonduri guvernamentale.

Directorul general al postului britanic, Mark Thomson, a afirmat ca acest acord va aduce noi audiente atat din Marea Britanie cat si la nivel global. Directorul departamentului de Tehnologii si Media Viitoare din cadrul BBC a declarat la randul sau ca prin aces acord nu vor fi oferite materialele la intreaga lor lungime, YouTube avand doar rolul de a promova brandul si site-ul BBC. Oficialii BBC au adaugat ca nu vor cere YouTube inlaturarea clipurilor care contin imagini ale postului de televiziune, chiar daca acestea nu au fost oferite de catre post, respectivele clipuri urmand sa promoveze de asemenea programele BBC.