Din 2003 si pana in prezent, sumele atrase de mediul online s-au dublat, de la 7,3 miliarde la 16,8 miliarde de dolari in 2006.

Astfel, a mai fost doborat inca un record, tot anul trecut, veniturile generate de aceasta industrie in Q4 din 2006, 4,8 miliarde de dolari, fiind cele mai mari incasari trimestriale din ultimii 10 ani.

Advertiserii aloca sume din ce in ce mai mari mediului online, in concordanta cu tendinta de crestere a numarului de utilizatori care acceseaza acest mediu, precum si cu cea de marire a timpului petrecut in fata calculatorului, in detrimentul televizorului.

Aceasta tendinta a constituit o adevarata binefacere pentru gigantii IT precum Google, care a castigat 3,1 miliarde de dolari anul trecut din publicitate online.
Cifrele care se vehiculeaza in acest moment pe piata ar putea suferi usoare revizuri luna viitoare, cand Biroul Interactiv de Publicitate din SUA va prezenta raportul complet asupra pietei.