GetLoaded este este al doilea proiect major de continut online lansat de Romtelecom, la mai putin de o luna dupa MTV on Demand. Conform unor studii realizate de Romtelecom si Sector 7, agentia cu care a colaborat pentru realizarea proiectului, GetLoaded este mediul tinerilor intre 16 si 25 de ani, care gasesc in Internet principala sursa de informare pentru lucrurile si activitatile care ii definesc.

In perioada de testare a GetLoaded, peste 1500 de persoane au trecut zilnic pragul virtual al acestei aplicatii. Unii utilizatori s-au inregistrat deja, expunandu-si online preocuparile. in acest moment sunt disponibile aproximativ 40 de clipuri video educative, cu stand-up comedy, sporturi exteme, dar si animatie, parodii sau clipuri muzicale.

“GetLoaded este un proiect dedicat in special celor foarte tineri, care fug de canoane, cred cu tarie in non-conformism, in neconventional. Ei sunt capabili sa isi aleaga singuri idolii si sa-si defineasca realitatea in care vor sa traiasca, iar ClickNet este este cea mai potivita maniera prin care tinerii pot fi ceea ce vor, conectandu-i la ceea ce ii intereseaza cu adevarat”, a declarat directorul de Comunicare-Marketing al Romtelecom, Alfred Borcan.

Citeste si:

Site-ul www.getloaded.ro, gazduit de ClickNet, isi propune sa furnizeze o platforma de promovare a interactiunii si continutului generat chiar de utilizatori. GetLoaded dispune de patru categorii tematice: Caterinca, Spotlight, Muzica si Comunitate, unde oricare dintre utilizatorii inregistrati poate uploada scurte materiale video. in plus, utilizatorii isi pot crea propria selectie de videoclipuri preferate in cadrul sectiunii My GetLoaded si pot comenta oricare dintre materialele disponibile pe site.

“GetLoaded are toate sansele sa devina un adevarat trend-setter pentru tinerii din Romania pentru ca le permite sa se exprime cat de creativ doresc. in egala masura, asocierea cu ClickNet va fi o garantie a continutului de calitate”, a adaugat Alfred Borcan.