SnapVillage este numele noului site care se adreseaza miilor de amatori si profesionisti in arta fotografica, care isi pot expune pe site propriile creatii pentru a le oferi publicului larg la tarife modice,
variind intre un dolar si 50 de dolari pentru o imagine.

In aceasta privinta, Corbis nu este nici pe departe un inovator. Getty Images, principalul competitor si liderul pe piata imaginilor oferite sub licenta, a cumparat anul trecut site-ul iStockPhoto pentru fabuloasa suma de 50 de milioane de dolari. Aspirand la mai mult, Corbis a optat pentru
crearea propriului site, anunta BBC News.

Prin proiectul SnapVillage, compania nu recunoaste doar amploarea fenomenului site-urilor care ofera acest serviciu de stocare si descarcare de poze, ci si amenintarea fata de serviciul deja oferit de Corbis, care promoveaza imagini la preturi mult mai ridicate, a declarat Gary Shenk, presedintele Corbis. “Ori lasam acest fenomen sa ne inghita, ori decidem sa facem parte din sistem”, a adaugat Shenk.

Citeste si:

In plus, creatorii SnapVillage si-au propus sa promoveze talentele aflate in ascensiune, alegand fotografii cu potential pentru a crea o baza de date stabila.

Corbis isi asigura peste 85% din vanzari din licenta imaginilor la pretul mediu de 250 de dolari pe unitate. Compania genereaza imagini pentru segmentul publicitar si clientii media. Compania a intrat si pe segmentul de consiliere in procesul de recunoastere si brevetare a unei imagini sau a unui videoclip, de exemplu, stabilind sumele pe care le poate obtine detinatorul imaginii sau videoclipului respectiv de pe urma utilizarii lor.