“Vom deveni din ce in ce mai agresivi in acest domeniu. Avem foarte multe de invatat despre acesti utilizatori si despre directia spre care se indreapta aceste companii online”, a declarat Steve Berkowitz, directorul serviilor online ale Microsoft, citat editia online a revistei BusinessWeek.

Directorul executiv al Digg.com, Jay Adelson, a precizat ca a luat in considerare si posibilitatea unui parteneriat cu Google si Yahoo Inc., insa a ales Microsoft datorita nivelului sporit de ajustare a platformei de publicitate. Cele doua companii au declarat ca valabilitatea contractului este de 3 ani, fara a dezvalui valoarea si nici conditiile acestuia. Google, cel mai popular motor de cautare, a raportat un venit de 3,8 miliarde de dolari (2,7 miliarde de dolari) din segmentul de publicitate, pe ultimul semestru, ceea ce reprezinta o suma de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de Microsoft.

Digg.com are peste 17 milioane de vizitatori pe luna, punand sub semnul intrebarii rolul editorilor de a stabili ce articol va avea cel mai mare succes la cititori si oferind utilizatorilor posibilitatea de a vota calitatea unui articol. Parteneriatul cu Microsoft va perminte celui mai vizitat site pentru stirile din tehnologie sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea continutului, fara sa-si mai faca griji in privinta publicitatii pe care o gazduieste.

Citeste si:

“Aceasta miscare ne ofera un parteneriat cu o organizatie mai mare si cu o platforma tehnologica mai avansata, ceea ce ne ajuta sa mentinem crestera economica a Digg.com”, a scris pe pagina sa de web fondatorul Digg.Com, Kevin Rose.

Cele doua companii si-au exprimat dorinta de a lucra impreuna la elaborarea unor noi tehnologii si initiative in publicitate. Microsoft va face din Digg si Facebook jucatori-cheie in privinta platformei publicitare. De asemenea, CEO-ul de la Digg a declarat ca oficialii de la Facebook au avut un rol important in luarea deciziei care a dus la parafarea contractului de parteneriat.