Microsoft Corp., cel mai mare producator de software la nivel mondial, a anuntat ca va incheia un parteneriat cu Digg.com, un site prin care cititorii pot recomanda articole altor utilizatori. Astfel, Microsoft il inlocuieste pe Google, devenind furnizorul exclusiv de publicitate al site-ului, in incercarea de a-si potenta eforturile in a deveni un jucator important pe piata aflata in continua dezvoltare a publicitatii online.
“Vom deveni din ce in ce mai agresivi in acest domeniu. Avem foarte multe de invatat despre acesti utilizatori si despre directia spre care se indreapta aceste companii online”, a declarat Steve Berkowitz, directorul serviilor online ale Microsoft, citat editia online a revistei BusinessWeek.

Directorul executiv al Digg.com, Jay Adelson, a precizat ca a luat in considerare si posibilitatea unui parteneriat cu Google si Yahoo Inc., insa a ales Microsoft datorita nivelului sporit de ajustare a platformei de publicitate. Cele doua companii au declarat ca valabilitatea contractului este de 3 ani, fara a dezvalui valoarea si nici conditiile acestuia. Google, cel mai popular motor de cautare, a raportat un venit de 3,8 miliarde de dolari (2,7 miliarde de dolari) din segmentul de publicitate, pe ultimul semestru, ceea ce reprezinta o suma de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de Microsoft.

Digg.com are peste 17 milioane de vizitatori pe luna, punand sub semnul intrebarii rolul editorilor de a stabili ce articol va avea cel mai mare succes la cititori si oferind utilizatorilor posibilitatea de a vota calitatea unui articol. Parteneriatul cu Microsoft va perminte celui mai vizitat site pentru stirile din tehnologie sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea continutului, fara sa-si mai faca griji in privinta publicitatii pe care o gazduieste.

“Aceasta miscare ne ofera un parteneriat cu o organizatie mai mare si cu o platforma tehnologica mai avansata, ceea ce ne ajuta sa mentinem crestera economica a Digg.com”, a scris pe pagina sa de web fondatorul Digg.Com, Kevin Rose.

Cele doua companii si-au exprimat dorinta de a lucra impreuna la elaborarea unor noi tehnologii si initiative in publicitate. Microsoft va face din Digg si Facebook jucatori-cheie in privinta platformei publicitare. De asemenea, CEO-ul de la Digg a declarat ca oficialii de la Facebook au avut un rol important in luarea deciziei care a dus la parafarea contractului de parteneriat.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri