Antreprenorul roman a achizitionat domeniul carfun.ro, insa nu a inceput inca o investitie propriu-zisa in acest sens, chiar daca vizeaza doua directii de extindere a afacerilor sale: una catre produsele care nu se incadreaza in sfera IT&C si electrocasnice, de exemplu flori sau jucarii, care sunt slab reprezentate in comertul online romanesc, iar cealalta catre produsele si serviciile care nu sunt deloc oferite in magazinele online de la noi.

“Masinile reprezinta una dintre cele mai mari afaceri ca volum, si chiar daca in offline exista o zona de business puternica, in online acestea nu sunt reprezentate”, a spus Ghenea.

Potrivit presedintelui FiT Distribution, pe o categorie de produse cu valoare unitara foarte mare, marketingul reprezinta cheia succesului, in timp ce pentru a dezvolta un business de vanzari de autoturisme online, investitiile in promovare sunt semnificative.

Citeste si:

Mediul online este in acest context avantajat, pentru ca marketing-ul necesita resurse mai mici. In schimb, marii producatori au constientizat deja acest avantaj si profita de el, a mai spus Ghenea.

Cel putin anul acesta, romanii nu vor putea achizitiona autoturisme prin carfun.ro, spune presedintele FiT Distribution, care studiaza aceasta oportunitate.