"In ultimii doi ani, piata de monitoare a cunoscut o transformare rapida din perspectiva obiceiurilor de cumparare, astfel ca, in prezent, 94% dintre clienti se indreapta catre monitoarele LCD si doar 6% catre cele cu tub catodic. Dupa estimarile noastre, piata totala va tinde spre 950.000 de unitati, in crestere cantitativa cu aproximativ 35% fata de anul anterior. Asesoft detine o cota de piata de aproximativ 20%, din vanzarea marcilor Horizon, LG si Samsung. Horizon detine 7,5% din piata in trimestrul al treilea al anului 2007, iar la nivelul anului 2008 tintim o cota de 10%", a declarat directorul general Asesoft Distribution, Iulian Stanciu

In prezent, Horizon ofera clientilor o gama variata de monitoare LCD cu diagonala intre 15 si 22 inci si cu un timp de raspuns la unele modele de patru milisecunde. Astfel, vanzarile de produse purtand marca Horizon reprezinta aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution.

"Horizon este marca de produse dezvoltata de Asesoft in care au fost investite resurse importante. Cred ca monitoarele de 17 inci vor avea o pondere de circa 25-30% din vanzari, cele de 19 inci de 25%, urmate de cele de 22 inci care consider ca vor ajunge la 15% din totalul vanzarilor", a spus directorul executiv Asesoft Distribution, Razvan Ziemba.

Asesoft Distribution a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 72,2 milioane dolari, in crestere cu 51% fata de anul anterior si isi propune realizarea unei cifre de 95 milioane dolari in 2007. Compania de distributie IT are o baza de peste 1.000 companii active si este furnizor important al retelelor de retail locale. Compania distribuie o gama completa de produse, reprezentand furnizori ai industriei IT precum AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.