Grupul japonez de electronice Toshiba Corp a raportat scaderea cu 25% a profitului operational din trimestrul al treilea al anului fiscal curent, odata cu reducerea pretului la cipurile de memorie, insa isi mentine estimarile pe tot anul sub asteptarile pietei.
Toshiba, ce spera sa devanseze compania Samsung Electronics Co Ltd, numarul unu de pe piata, in productia de cipuri de memorie flash NAND, se confrunta cu o scadere neasteptata a preturilor, chiar si cu investitiile in noul echipament de productie, planuind contruirea unei noi fabrici de productie a cipurilor NAND, folosite la stocarea datelor in medii de stocare portabile precum playerele media iPod, pana in 2009.

Toshiba estimeaza ca pana in martie va inregistra un profit operational de 290 miliarde yeni, fata de estimarile a 13 analisti chestionati de Reuters, de 292 miliarde yeni.

Compania japoneza, ce si-a concentrat activitatea pe semiconductori si energie nucleara, a raportat in perioada octombrie-decembrie un profit operational de 42,06 miliarde yeni (394,9 milioane dolari), fata de 55,9 miliarde yeni anul trecut.

Media estimarilor a cinci analisti in ceea ce priveste profitul operational a fost de 52,2 miliarde yeni.
Luni, rivalii de la NEC Electronics Corp, ce produc semiconductori, au anuntat un profit operational in primele noua luni de 4,85 miliarde yeni, fata de pierderea de acum un an, de 10,76 miliarde yeni.
Vanzarile din perioada aprilie-decembrie au crescut cu 0,2% la 521,75 miliarde yeni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri