In 2007, utilizarea dispozitivelor mp3 player pe telefoanele mobile a fost in proportie de 78%, iar ascultarea radioului de pe mobile de 140%, conform eMarketer.

In America Latina si Asia, 45% dintre utilizatorii telefoniei mobile care au achizitionat telefoane mobile au cerut ca acestea sa aiba in primul rand facilitatea de a asculta posturi de radio AM /FM.

Aceasta caracteristica solicitata de cumparatorii de telefoane mobile a fost pozitionata deasupra nevoii de a avea servicii SMS, acces la Internet sau chiar o camera foto.

La nivel global, 43% din cei care folosesc mobile au ascultat muzica de pe telefoanele personale. Dupa cum era de asteptat, serviciul de muzica ascultata pe telefoanele mobile este popular in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 16 si 21 de ani.

Citeste si:

Astfel, 66% dintre acesti tineri asculta muzica la telefon, in timp ce 20% dintre adultii cu varsta cuprinsa intre 51 si 60 de ani sunt, de asemenea, ascultatori ai radioului de pe telefon.

“Radioul este o unealta media subestimata foarte mult”, a declarat Matthew Froggatt, Managing Director la TNS. “Aceasta noua moda aparuta in randul telefoanelor mobile ar putea ajuta sustinerea vietii radioului in acest mileniu”, a adaugat acesta.

“Pe anumite piete, cum este India, sa lansezi un telefon mobil fara radio incorporat constituie o bariera majora in a castiga consumatori”, a mai spus Froggatt.