"Chiar daca Jocurile Olimpice de vara vor genera o crestere a vanzarilor de LCD-uri si plasme usor mai mica fata de perioada premergatoare Campionatului European de Fotbal, estimam ca acestea vor continua sa fie printre cele mai solicitate produse si in luna august. Astfel, valoarea medie investita de catre clientii nostri in aceasta categorie de produse se ridica la aproximativ 2.000 de lei, cele mai solicitate modele fiind cele cu diagonla de 32"”, a declarat CEO Flamingo International, Jiri Rizek.

Potrivit reprezentantilor Flamingo, gradul de penetrare al televizoarelor LCD in mediul urban anul acesta se ridica la 20-25%, dublu fata de anul trecut.

Flamingo International estimeaza o crestere de 25-35% a vanzarilor de LCD-uri si plasme in august fata de luna iulie, evolutia fiind sustinuta de Jocurile Olimpice de vara de la Beijing, derulate in perioada 8-24 august 2008, precum si de specificul lunii august in general, care reprezinta o revenire a vanzarilor comparativ cu luna iulie, cand nivelul acestora a fost mai scazut.

Potrivit reprezentantilor Flamingo, Jocurile Olimpice de anul acesta sunt transmise pentru prima data in format Full HD, rezolutie care aduce cu sine si o crestere a vanzarilor de LCD-uri cu diagonala mare, cuprinsa intre 102 cm si 250 cm.

In primul semestru al acestui an, Flamingo International a inregistrat vanzari triple pe segmentul de LCD-uri si plasme fata de aceeasi perioada a anului trecut, valori care se vor mentine si in a doua jumatate a anului, compania inregistrand o cota de piata de 15% pe acest segment.

Retailerul estimeaza ca pana la sfarsitul anului 2008 piata de display LCD si plasma va totaliza aproximativ 500.000 de unitati.

Citeste si:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 metri patrati - 3.000 metri patrati), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. In prezent, exista 21 de locatii de acest fel in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Infiintat in anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distributie de componente IT din Romania, incluzand, in portofoliul sau, 100 de vendori si 5000 de repere, cuprinzand tot ceea ce este esential in termenii distributiei de componente IT&C si Audio-Video pe piata locala.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.