Katz crede ca site-ul lui, SportsFanLive.com, care va fi lansat oficial in aceasta saptamana, va cuprinde un numar substantial de sustinatori al versiunii sale cu continut personalizat, retea sociala si jocuri. El spune ca site-urile competitoare au crescut exagerat de mult si au devenit extrem de aglomerate pentru fanii care le viziteaza.

“Toate aceste site-uri au sistem fundamental comun cu un ADN media traditional”, a declarat Katz. El a adaugat ca acestea nu au fost construite pentru urmatoarea generatie si pentru nevoile in evolutie ale iubitorilor de sport.
Dupa ce a petrecut sase luni pentru a construi acest plan, el vorbeste despre aceasta provocare cu o incredere care tinde spre obraznicie. Principiul site-ului lui Katz este dat de felul prin care uneste in mod natural o caracteristica cu alta pentru a crea o cumunitate care se va transforma foarte repede intr-un “virus”. De aceea, in loc sa se conecteze la retelele sociale pentru a accelera raspandirea acestui “virus”, SportsFanLive va deveni propriul Facebook.

Utilizatorii vor putea sa personalizeze site-ul (precum MyESPN sau MyYahoo) in functie de echipele si jucatorii pe care ii plac si vor primi o gramada de stiri actualizate de la 4.500 de surse.

“Secretul nostru este alipirea stirilor. Google este bun pentru cautarile generale, dar nu pentru a intelege nevoile specifice ale unor persoane specifice cum ar fi iubitorii de sport”, a declarat Katz.

“Facebook si alte site-uri de retele sociale fac o treaba buna prin conectarea ta cu oamenii din toata viata ta, dar nu este relevant pentru interesele tale sportive. Am izolat acest grup de prieteni pasionati de sport si am oferit o comunicare instanta cu acestia”, a declarat Katz.

El a ales sa nu ofere traditionalele jocuri fantastice, care pariau fie pe oboseala fantastica, fie pe seducerea fanilor care nu au timp pentru sezonul lung de jocuri.

Citeste si:

In plus, el a creat caracteristica BuxBet in care utilizatorii SportsFanLive se pot intrece prin postarea sau acceptarea de pariuri (un fel de casa de pariuri online) prin care acestia pot sa castige sau sa piarda. “Fanii isi pot testa intuitia despre orice cred ei ca este bun, in orice topic doresc impotriva oricui in orice moment”, a mai spus Katz.

Jeff Price, presedintele diviziei digitale a Sports Illustrated Grup, a declarat ca “David Katz a inteles ce vor fanii sportului, dar nu se stie daca va putea sustine traficul si angajamentul”. Fanii vor vota cu mouse-ul lor, a conchis Price.

SI.com (Sports Illustrated) a ales sa contruiasca o platforma digitala pe Facebook si a fost surprinzator ca oamenii au salutat aducerea jocurilor pe site pentru ei, a adaugat Price.

Bobby Tulsiani, analist al companiei Jupiter Research, spune ca in cazul in care Katz va avea succes, acesta va imita acest model si va crea noi site-uri care sa rivalizeze cu liderii din celelalte categorii existente. Din recentele rapoarte despre utilizatorii de site-uri cu profil sportiv nu s-a gasit o dovada care sa arate ca fanii sportului sunt nemultumiti de actualul spatiul online dedicat sportului.

Totusi, Katz nu este rezervat in ceea ce priveste succesul sau anticipat. Inainte de a aborda alti investitori pe care a refuzat sa-i identifice, proiectul sau a fost “auto-finantat” pentru un timp. El a spus ca Samsung a semnat deja ca sponsor.