Microsoft cauta un manager de productie care sa supravegheze marketing-ul si dezvoltarea serviciului, destinate sa completeze eventuala lansare a urmatorului sistem de operare mobil, Windows Mobile 7.

O treime din dezvoltatori a creat mai mult de 15.000 de aplicatii pentru Windows Mobile, dar aplicatiile sunt vandute prin intermediul mai multor furnizori de pe diferite site-uri.

Anuntul vrea sa sugereze ca Microsoft urmareste ceva ce se apropie de optiunea Apple de cumparare prin iTunes Store, care, de asemenea, vinde aplicatii pentru iPhone. In jur de 1.000 de aplicatii sunt validate de Apple si nu sunt vandute in alta parte.

Citeste si:

Unul dintre scopurile vizate de Microsoft in anunt este de a face “o piata a Windows Mobile, un loc pentru dezvoltatorii care doresc sa distribuie si sa valorifice aplicatiile lor pentru Windows Mobile”.

Miscrosoft a luat deja o masura in aceasta privinta atunci cand a creat platforma online, Windows Mobile Catalog.
Dar site-ul este o interfata, avand legaturi cu furnizori precum Pocketland, Handango si MobiHand, care intermediau tranzactiile si descarcarile Windows Mobile. In contrast, aplicatiile Apple pot fi cumparate si descarcate doar prin intermediul iPhone.