Romtelecom, cel mai mare operator de telecomunicatii fixe de pe piata romaneasca, al carui actionar majoritar este OTE, a investit peste un milion de euro in deschiderea unui call center in Brasov, destinat companiilor mici si mijlocii, potrivit companiei.
''Agentii nostri vor monitoriza procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna'', a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.

Call center-ul a devenit operational in august si, pana acum, aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Romtelecom, o rata cu 35% mai mare fata de standardul industriei.

Piata generala de business adresata de agentii call center-ului este estimata la aproximativ 250 000 companii active.

Operatorul a inregistrat in al doilea trimestru fiscal venituri de 223,9 milioane de euro, in crestere cu 2,7% fata de perioada similara a anului trecut si o pierdere operationala de 1,9 milioane de euro.

Numarul de abonati pe telefonie fixa a scazut cu 3%, pana la 2,99 milioane comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cresterile veniturilor cu 48% inregistrate pe serviciile de date au diminuat impactul produs de scaderea numarului de linii fixe.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri