"Pentru 2009, ramanem increzatori in evolutia pozitiva a afacerilor, atat pe segmentul echipamentelor destinate mediului educational, cat si in zona de business si home cinema", a declarat Simona Decuseara (foto), National Sales&Marketing Manager Epson Romania.

Pe tot parcursul anului 2008, Epson a inregistrat o crestere sustinuta pe segmentul videoproiectoarelor, atat din punct de vedere al numarului de unitati vandute, cat si al veniturilor obtinute din vanzarea acestora. Cu un numar de 5.960 de proiectoare comercializate, vanzarile Epson au crescut cu 84% in anul 2008 in comparatie cu rezultatele obtinute in 2007. Evolutia pozitiva a vanzarilor a propulsat Epson pe locul I pe piata videoproiectoarelor din Romania in anul 2008, atingand o cota de piata de 28%.

La obtinerea cifrelor din anul 2008 au contribuit rezultatele inregistrate in ultimele trei trimestre calendaristice ale anului, cand Epson a ocupat prima pozitie pe piata proiectoarelor din punct de vedere al numarului de unitati vandute si din perspectiva valorii vanzarilor. In mod deosebit, tendinta de crestere s-a accentuat in al treilea trimestu, cand Epson a preluat prima pozitie pe acest segment (cu o cota de piata de 28%) si a culminat in ultimul trimestru calendaristic al anului, cu atingerea unei cote de piata de 49%.

"Cu o cota de piata de 49%, proiectoarele Epson au dominat piata, fie ca vorbim de modelele educationale si de business, fie ca ne raportam la cele home cinema", adauga Simona Decuseara.

Citeste si:

Volumul vanzarilor a crescut cu 166% in trimestrul al patrulea din 2008, in raport cu trimestrul precedent. De asemenea, din punct de vedere valoric, ultimul trimestru al anului a reprezentat o crestere cu 129%, comparativ cu acelasi trimestru.

In plus, luand ca referinta aceeasi perioada a anului trecut, volumul vanzarilor din trimestrul patru al anului 2008 a inregistrat o crestere cu 69%, iar valoarea vanzarilor s-a apreciat cu 48%. In consecinta, cota de piata obtinuta de Epson in aceasta perioada s-a majorat cu 28% in raport cu acelasi interval al anului 2007.

Gama actuala de proiectoare Epson include modele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale, mediului educational, precum si segmentului consumer.

In ceea ce priveste planurile pentru 2009, Epson isi va concentra atentia pe dezvoltarea anumitor segmente cu potential precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema.