"Domo reprezinta pentru noi un partener de retail strategic", a declarat Teodor Cimpoesu, managing director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria.

"Dupa ce am ajuns in doar doi ani locul al doilea in Statele Unite ale Americii, si suntem pe primul loc pe piete dificile ca Germania sau Spania, ne propunem o pozitie dominanta si pe piata din Romania. Un astfel de parteneriat strategic reprezinta un pas important in atingerea acestei pozitii", a completat Cimpoesu.

Sectorul de retail reprezinta un catalizator al vanzarilor, dupa cum demonstreaza experienta Kaspersky Lab din Franta, Italia sau Turcia. In acest sens, Domo este un partener important pentru definirea strategiei locale, fiind al treilea jucator de pe piata de IT, electrice si electrocasnice.

Eforturile de marketing ale Kaspersky Lab Romania se vor concentra in promovarea unor programe specifice, cu rolul de a aduce produsele companiei mai aproape de utilizatorii finali.

Piata de soft de securitate s-a ridicat anul trecut in jurul valorii de 7 milioane euro, iar in 2009 se asteapta o crestere foarte redusa pe acest segment, de pana la 12 milioane euro.

Seful Kaspersky Romania: Vrem locul doi pe piata de antivirus

Seful Kaspersky Romania: Vrem locul doi pe piata de antivirus