Astfel, in perioada 1 septembrie-15 noiembrie, toate persoanele care cumpara bilete spre Spania din agentiile locale ale Atlassib vor primi o cartela SIM cu credit inclus de sase euro in cadrul ofertei Digi Mobil „In familie”.

Cartelele oferite de grupul detinut de miliardarul Zoltan Teszari contin doua numere de telefon, unul din Spania si unul din Romania, numerele activandu-se automat in functie de tara in care se afla calatorii.

Prin aceasta oferta, operatorul telecom care, in afara de Romania si Spania, mai are operatiuni in Cehia, Croatia, Slovacia, Serbia si Ungaria incearca sa atraga clienti de pe piata in care exista cea mare comunitate romaneasca.

O alta actiune recenta prin care RCS&RDS a incercat sa atraga noi clienti catre serviciile sale a fost cumpararea pentru aproximativ cinci milioane de euro a 30.000 de clienti de la New Com Telecomunicatii, companie infiintata la Cluj in 2007.

Desi, RCS&RDS este cunoscut ca fiind cel mare operator pe piata de cablu TV, compania s-a lansat in octombrie 2007 si pe segmentul de telefonie mobila prin Digi Mobil, un serviciu prin care abonatii de cablu sau Internet primesc abonament gratuit.

In toamna anului trecut, compania avea deja 1,2 milioane de abonati pe acest segment, in timp ce liderii pietei Orange si Vodafone aveau 10,35 si 9,64 milioane de clienti.

RCS&RDS a incercat sa se extinda puternic pe segmentul de telefonie mobila si in Ungaria, in noiembrie anul trecut, Alexandru Oprea, directorul general al grupului, anuntand ca va participa la licitatia pentru doua licente de telefonie mobila.

In 2008, potrivit Ministerului de Finante, operatorul a inregistrat pierderi de 22,9 milioane euro, fata de un profit de 18,5 milioane euro in 2007, in timp ce cifra de afaceri a crescut cu 11,6% de la 346,5 milioane euro in urma cu doi ani la 386,7 milioane euro in 2008.

Anul trecut, numarul de angajati ai companiei a crescut la 6.654, de la 5.807 de salariati in 2007.