”Consumatorii vor avea parte de preturi mai mari, mai putina inovatie si mai putine optiuni de a alege”, afirma John M. Simpson, sustinator din partea grupului Consumer Watchdog. AdMob este specializata in vanzarea de reclame afisate pe ecrane de mici dimensiuni, cum ar fi iPhone sau Blackberry

"Avem incredere ca FT va concluziona ca piata de publicitate interactiva va ramane foarte competitiva si dupa incheierea acestei tranzactii”, afirma Adam Kovacevich, purtatorul de cuvant al Google.

Cererea grupurilor de consumatori “Consumer Watchdog” si “Center for Digital Democracy” vine dupa ce oficialii motorului de cautare american au afirmat ca saptamana trecuta Comisia Federata de Comert a SUA a cerut mai multe informatii despre posibila achizitie care ar putea fi a treia cea mai mare tranzactie din istoria Google.

In afara problemelor de competitie cele doua grupuri sustin ca achizitia ridica si probleme in privinta vietii private, Consumer Watchdog si The Center for Digital Democracy afirmand ca AdMob si Google strang informatii despre tipul de consum al clientilor, inclusiv despre adresele unde locuiesc acestia

Google cumpara o companie specializata in publicitatea mobila

Google cumpara o companie specializata in publicitatea mobila