Anul trecut, LG s-a situat pe locul al treilea in ceea ce priveste performanta de vanzari si profitabilitatea, ca rezultat al vanzarilor mari inregistrate pe segmentul de terminale mobile, televizoare LCD si produse electrocasnice. LG a observat o crestere a cererii in trimestrul al patrulea din 2009, depasind targetul anual si reducand in acelasi timp cheltuielile la aproximativ 2.8 miliarde dolari.

In 2010, Nam tinteste vanzari de 51 miliarde dolari din care 3.1 miliarde vor fi alocate noilor investitii, in special in cercetare si dezvoltare si in servicii.

LG va continua sa investeasca in recrutarea la nivel global a personalului specializat si estimeaza ca reorganizarea de succes a business-ului va creste performanta de vanzari cu 10% si 20% fata de capitalul investit. Reorganizarea va oferi mai multa putere de decizie managerilor regionali pentru a putea raspunde mai bine conditiilor de pe pietele unde activeaza si pentru a putea ajuta la cresterea companiei la nivel global.

Totodata, compania are planuri sa-si consolideze abilitatile business-to-business pentru a deveni un furnizor de solutii de top. Noul business ce are la baza celulele solare reprezinta un motor de crestere avand in vedere efectele de protectie a sanatatii si energiei regenerabile.

Presedintele a semnalat principalele segmente ce ofera inovatii, precum solutiile B2B, telefoanele si televizoarele inteligente. LG a inregistrat o crestere importanta a cotei de piata chiar si in conditii de criza economica, iar in 2010 va continua sa creasca valoarea investitiilor in cercetare si dezvoltare, in design si dezvoltare de brand.

"LG intentioneaza sa devina cel mai performant producator de electronice din lume," a declarat Nam. „Datorita faptului ca tehnologia incepe sa devina din ce in ce mai accesibila, inovatiile pot schimba comportamentul consumatorilor si reorganiza pozitia pe piata pentru a crea o valoare de brand mai mare."

Anul trecut, LG Electronics a inregistrat o cota de 94% in ce priveste brand awareness-ul in Statele Unite, cu 20% mai mult comparativ cu 3 ani in urma, un procent de 48% dintre consumatori mentionand instantaneu numele brandului, comparativ cu un procent de 23% inregistrat in 2006.

De asemenea, LG Electronics vrea sa vanda 25 milioane de televizoare LCD in acest an, astfel ar putea detine o cota de piata de 15%.

Producatorul sud coreean vrea sa promoveze linia Infinia, un televizor de inalta definitie cu tehnologie LED care a fost lansat in 2009 si ar putea fi motorul de crestere pentru vanzarile din acest an.

Potrivit companiei, LG Electronics detine o cota de 11% din piata globala de LCD, vanzand in total 16,3 milioane de unitati.

Dat fiind faptul ca vrea sa vanda patru milioane de televizoare cu plasma in acest an, tinta de vanzari totale de televizoare pentru acest an ar putea ajunge la 29 milioane unitati. LG a anuntat ca vrea sa sporeasca vanzarile de televizoare cu plasma in tari din Asia, Orientul Mijlociu si America Latina.