Dupa implementarea acordului, utilizatorii care folosesc functia de cautare a Facebook ar putea sa obtina rezultate care seamana cu cele afisate de Bing.com.

De asemenea, Microsoft a mai anuntat ca Facebook va integra operatiune de vanzarea a propriilor reclame de tip display pe site-ul Facebook, insa reteaua sociala a anuntat ca va renunta la acest acord.

"Recent am renuntat sa afisam reclamele Microsoft in anumite piete internationale. Dupa discutii suplimentare cu Microsoft, am stabilit sa incetam afisarea reclamelor pe Facebook. Microsoft este un partener bun si vom continua sa colaboram in alte segmente, cum ar fi cautarea online", a declarat un purtator de cuvant al Facebook.

"Am lucrat impreuna pentru mult timp in segmentul reclamelor si am creat cea mai buna experienta pentru utilizatorii Facebook si publicitari", a declarat Jon Tinter, general manager pentru Bing. "Microsoft va continua sa ofere reclame pentru Facebook", a adaugat acesta.

Bing a devenit principalul motor de cautare pentru Facebook inca din octombrie 2008, cand gigantul software a investit 240 milioane dolari in reteaua sociala si a extins parteneriatul de publicitate.

Microsoft a anuntat ca schimbarea va permite companiei sa-si axeze atentia mai mult pe alte produse, ca Windows Live Messenger, MSN si Xbox Live.