Astfel, comparativ cu decembrie 2008, compania a inregistrat la sfarsitul anului trecut aproape 10,95 milioane de clienti.
"Cresterea numarului de clienti cu 300.000 in ultimul trimestru al anului este rezultatul ofertelor pe care le-am lansat in ultima perioada. Acestea au atras un numarul semnificativ de clienti inclusiv de la competitori", a explicat Millet.
Din octombrie 2008 si pana la inceputul lunii ianuarie a acestui an, 132.644 dintre romani si-au portat numarul intr-o alta retea de telefonie mobila, Cosmote fiind liderul portarilor, cu 47.283 de clienti care au ales serviciile companiei, urmat indeaproape de Vodafone, al doilea operator de telefonie din Romania, cu 44.279 de numere portate si de Orange, cu 38.763 de portari.
Printre ofertele Orange cu cel mai mare succes se numara noile abonamente segmentate in functie de nevoile specifice ale clientilor (Delfin, Pantera, Fluture si Pinguin), oferta de smartphone-uri, inclusiv iPhone, la tarife accesibile pentru toti utilizatorii, ofertele disponibile exclusiv online si promotiile pentru clientii PrePay.
"Inovatia este modalitatea prin care vom continua sa indeplinim si sa depasim asteptarile clientilor nostri. In aceasta abordare se inscrie decizia de a continua sa lansam oferte cat mai segmentate pentru diferite grupuri de utilizatori si comunitati. Doua proiecte in acest sens sunt deja lansate pe piata: oferta PrePay Suporter, pentru iubitorii fotbalului romanesc si oferta dedicata comunitatii de reprezentanti Avon", spune seful reprezentantei locale a companiei detinuta de grupul France Telecom.
Numarul de clienti de Internet mobil ai operatorului s-a majorat cu 62%, pana la 2.708.000, iar venitul mediu anual pe utilizator a fost de 92 de euro.
"Performanta companiei este in conformitate cu planurile noastre intr-un an in care intreg mediul economic a resimtit acut efectele crizei economice. Desi consumul in retea a crescut gratie ofertelor competitive lansate pe piata, nivelul veniturilor a continuat sa reflecte impactul reglementarilor, scaderea tarifelor si evolutia cursului valutar comparativ cu anul precedent", a precizat Thierry Millet.
Totodata, el a completat ca rezultatele obtinute de companie anul precedent indica faptul ca strategia urmata a fost cea castigatoare. "Am avut tinte foarte ambitioase pentru 2009 si le-am atins."
De asemenea, depasirea, in ciuda impactului factorilor externi, a pragului de 1 miliard euro in ceea ce priveste veniturile totale obtinute "a constituit o performanta".
Venituri (mld. euro) | Numar clienti (mil.) | |
2006 | 1,083 | 8,043 |
2007 | 1,234 | 9,813 |
2008 | 1,310 | 10,355 |
2009 | 1,055 | 10,95 |
Evolutie moderat pozitiva din a doua jumatate a anului
In 2010, compania se asteapta ca piata sa se stabilizeze, iar veniturile companiei sa nu mai intregistreze scaderi pe baza comparativa. "O evolutie moderat pozitiva o asteptam in special in partea a doua a anului. In plus, ne propunem sa continuam sa fim lideri in privinta numarului de clienti, atat la nivel total, cat si pe fiecare segment in parte", a afirmat seful Orange in Romania.
In acest sens, compania se va concentra pe serviciile furnizate, cu o atentie speciala pe urmarirea perceptiei clientilor fata de brandul Orange.
Un punct important in strategia acestui an este dezvoltarea retelei de date mobile si date fixe.
"Vom investi in extinderea acoperirii retelei de date mobile si in cresterea vitezelor de acces pentru clientii nostri. In ceea ce priveste datele fixe, asteptam ca autoritatea de reglementare sa decida pentru o reglementare mai eficienta a accesului la bucla locala, care sa stimuleze competitia si sa incurajeze investiile operatorilor", a mentionat reprezentantul companiei de telefonie mobila.
Cititi aici mai multe despre planurile si prioritatile companiilor de telefonie mobila in 2010
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: