Compania a raportat pierderi nete in anul financiar incheiat in luna martie de 40,8 miliarde yeni (438,9 milioane dolari), care s-a imbunatatit fata de anul anterior, cand a inregistrat pierderi de 98,9 miliarde yeni, primele din ultimii 14 ani. Vanzarile din anul financiar 2010 au fost de 7.200 miliarde yeni (77.570 milioane dolari).

Profitul operational a atins 31,8 miliarde yeni si se datoreaza performantei bune din segmente ca muzica, filme si servicii financiare.

Vanzarile pentru produse de consum printre care televizoarele Bravia, camerele video Handycam si camerele digitale Cybershot, au scazut cu 19,9%. Cresterea competitiei a coborat preturile care au adus mai putini bani producatorului japonez de electronice.

Serviciile si produsele de retea ale Sony au inregistrat o scadere de 10,2% a vanzarilor, in mare parte datorita veniturilor scazute provenite de la produse ca PlayStation Portable si laptop-urile Vaio.

Veniturile diviziei Sony Pictures au fost ajutate de lansarea filmelor "2012", "Angels and Demons" si "This Is It", precum si de vanzarile CD-urilor cu Michael Jackson. Sony Life, divizia de asigurari de sanatate, a inregistrat o crestere cu 72% a veniturilor datorita investitiilor si cresterii pietei bursiere din Japonia.

Pentru acest an, Sony se asteapta la un profit net de 50 miliarde yeni si la o crestere cu 5% a vanzarilor la 7.600 miliarde yeni. Aceste rezultate dar si estimarile pentru anul viitor sunt bazate pe planul de reorganizare la nivel de companie propus de presedintele companiei Howard Stringer. De asemenea, compania spera ca tehnologia 3D sa asigure viitorul companiei.