Promotia se desfasoara pana la 31 august si este valabila pentru toti clientii care se aboneaza la serviciul de televiziune sau de televiziune si internet, dar si pentru cei care trec de la formatul analog la cel digital, pentru contractele semnate 1 sau 2 ani, la alegere.

“ Pe fondul unor schimbari majore la nivel macroeconomic, cat si in piata de telefonie fixa, consideram ca decizia de a lansa aceasta oferta nu poate fi decat una benefica pentru consumatorii romani, nevoiti in prezent sa reduca din cheltuieli”, afirma Dragos Militaru, director comercial al UPC Romania.

Noua oferta nu implica alte taxe de mentenanta sau tarife suplimentare pentru client, iar fiecare abonat va primi gratuit un telefon fix si instalarea serviciilor.

Citeste si:

Abonatii UPC isi vor putea pastra numarul de telefon fix, fara costuri suplimentare, UPC asigurand portabilitatea si celelalte taxe implicate.

Intre aprilie si iunie, operatorul a inregistrat prima scadere trimestriala a numarului de abonati pentru serviciile de telefonie fixa de la lansarea acestora in 2006, UPC ajungand in iunie la 147.400 de utilizatori, mai putin cu 5.700 de abonati fata de martie.

UPC inregistreaza prima scadere trimestriala pe internet si telefonie

UPC inregistreaza prima scadere trimestriala pe internet si telefonie

Pe de alta parte, compania a continuat sa creasca pe serviciile de televiziune digitala prin satelit (DTH) si pe segmentul de cablu digital.