“Frog a fost conceput pentru tinerii care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare si divertisment. Pe langa ofertele de voce si text, acestia primesc si alte beneficii. Sub umbrela Frog vor mai fi lansate si alte produse”, a declarat Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare Cosmote.

Cartela Frog este activata cu o reincarcare de cel putin 4 euro. Prin intermediul Cartelei Frog, utilizatorii pot beneficia de un bonus de 48 de euro (1 euro bonus/luna pentru o perioada de 48 de luni, primit la prima reincarcare de minim 4 euro, in cadrul lunii respective).

Odata ce Cartela Frog este achizitionata, utilizatorii pot activa extraoptiunea care merge dincolo de pachetele traditionale ce includ servicii de voce si SMS, intr-un singur pachet.

Astfel, cu extraoptiunea Frog, clientii vor beneficia de navigare nelimitata pe Internet de pe telefonul mobil prin intermediul serviciului web'n'walk, 15 MMS-uri incluse catre utilizatorii Frog si Cosmote, notificari gratuite atat de la cat si catre Twitter, serviciul Muziton.

Citeste si:

De asemenea, pachetul de voce si SMS include apeluri nelimitate de voce si SMS-uri in grupul Frog, 1000 de minute si 1000 SMS-uri catre Cosmote, 70 minute si 70 SMS-uri catre alte retele nationale. Costul extraoptiunii este de 6 euro.

De asemenea, pentru utilizatorii Frog a fost creat un nou serviciu gratuit si usor de utilizat - acestia vor putea verifica daca un anumit numar de telefon apartine Cartelei Frog, fie prin accesarea standard de canale Self Care (1234/*100#) fie prin formarea numerelor scurte 777/*777#.

Utilizatorii Cartelei Frog vor avea acces la toate metodele si valorile de reincarcare, deja disponibile pentru Cartela Cosmote.
Cartela Frog va fi promovata printr-o campanie integrata care va include materiale in-store, TV, radio, web, promovare outdoor/indoor si alte metode neconventionale.