Vanzarile Nestle au scazut cu 1,2% in primul trimestru, la 20,3 miliarde de franci elvetieni (15,7 miliarde euro), o cauza fiind aprecierea francului, insa grupul elvetian a confirmat obiectivele pentru acest an, incurajat de cererea solida de pe pietele emergente, transmite Mediafax.
Aprecierea francului elvetian a avut un impact negativ de aproape 10% asupra vanzarilor in primul trimestru. Cu toate acestea, incasarile din afacerile de baza (care exclud efectele cursurilor de schimb valutar si achizitiile) au avansat cu 6,4%.

Grupurile alimentare se lupta cu scumpirea materiilor prime, precum cafeaua, laptele si cerealele, si mizeaza pe avansul preturilor si reducerea cheltuielilor pentru a amortiza impactul.

Nestle a majorat preturile produselor in medie cu 1,5%.

"Impulsul nostru puternic, atat la nivelul cresterii organice, cat si la nivelul imbunatatirii eficientei, ne permite sa confirmam prognozele pentru acest an", se arata intr-un comunicat al Nestle.

Pentru acest an, grupul are ca tinta o crestere organica de 5-6% a vanzarilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri