Gigantul american Starbucks, care a creat o adevarata cultura a cafelei prin cele cateva mii de locatii, va extinde oferta sa de bauturi alcoolice in sute de locatii din intreaga lume, a declarat Troy Alstead, directorul de operatiuni al companiei citat de Businessweek.

“Am testat aceasta oferta pentru suficient timp pentru un numar definit de piete, este un program care functioneaza. Aducand aceste meniuri (bautura si aperitive) in oferta de seara din cafenelele noastre avem garantia unor vanzari in crestere pe perioada aceasta din zi”, a afirmat Alstead.

Lantul american s-a concentrat in ultima perioada pe vanzarea de produse precum alcool, sucuri, ceaiurile Teavana si aperitive pentru a-si majora afacerile pe piata americana. Compania, care a anuntat ca isi propune sa isi dubleze valoarea de piata la 100 de miliarde de dolari pe termen lung, isi imbunatateste programul de loializare si aplicatiile mobile.

Starbucks a inceput sa vanda bauturi alcoolice in anul 2010, intr-o cafenea din Seattle. Doi ani mai tarziu numarul locatiilor unde puteau fi consumate astfel de bauturi crescuse la 25, in prezent produsele fiind disponibile in 40 de cafenele. Cu toate acestea, directorul de operatiuni a subliniat faptul ca aceasta oferta nu se preteaza la toate cafenelele din lantul Starbucks, ci mai degraba in cazul celor aflate in apropierea unor restaurante sau teatre.

In luna februarie, Howard Schultz l-a numit responsabil pe Alstead cu operatiunile zilnice ale companiei pentru ca el sa se poata concentra mai mult pe strategia digitala, pe mobil, respectiv pe proiectele de loializare si cele destinate comertului online. Plata prin mobil reprezinta in prezent 14% din numarul tranzactiilor realizate in cafenelele din SUA.

Pe de alta parte, compania a anuntat ca va deschide anul acesta cel putin 20 de locatii Teavana (axate pe sortimentele de ceai).

Starbucks a cumparat compania Teavana anul trecut intr-o tranzactie evaluata la 626 mil. dolari. Recent, vedeta de televiziune Oprah Winfrey, cea mai bogata femeie de culoare din lume, a creat un brand de ceai impreuna cu expertii de la Starbucks, denumit "Oprah Chai Tea", care va fi disponibil in cafenele din 29 aprilie, profitul din vanzari urmand a fi donat in scopuri caritabile.

Gigantul american detine in prezent peste 20.100 de locatii la nivel global.

Sursa foto: Starbucks, MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri