Primele decizii in aceasta privinta ar putea fi luate la reuniunea consiliului de supraveghere din 20 septembrie. Potrivit sursei citate, Lufthansa poarta in prezent negocieri cu grupurile american Boeing, european Airbus, brazilian Embraer si canadian Bombardier, informeaza Rompres.

Compania germana vrea sa inlocuiasca in special 30 din aparatele Boeing 747 si 29 din aparatele Airbus A340 pentru zborurile pe distante lungi si 62 de avioane Boeing 737 pentru zborurile europene. Lufthansa mai intentioneaza sa inlocuiasca si o parte dintre cele 83 de aparate A320 din flota sa. Pentru liniile interne, compania ar putea cumpara pana la 60 de aparate Embraer, scrie ziarul Welt am Sonntag.

Pentru cursele pe distante lungi Lufthansa este interesata de noile modele A380 sau de modelul concurent Boeing 747-8, sustine, la randul sau, revista Der Spiegel. In ceea ce priveste aparatele destinate curselor pe distante medii, compania ezita intre avioanele de tip A350 fabricate de Airbus si 787 sau 777 de la Boeing.

Pe de alta parte, mai scrie jurnalul Welt am Sonntag, compania germana ia in considerare posibilitatea de a crea o filiala low-cost pentri piata italiana, care s-ar putea numi Italianwings, ca si filiala deja existenta pentru piata germana - Germanwings. Italia a devenit o piata din ce in ce mai semnificativa pentru Lufthansa, care profita de "slabiciunea" companiei italiene Alitalia, afirma publicatia citata.