Profitul net a crescut pana la 45,7 milioane dolari, fata de cele 40,2 milioane dolari obtinute in aceeasi perioada a 2006.

Venitul net a crescut cu 6% pana la 1.02 miliarde dolari, peste nivelul atins in aceeasi perioada a anului trecut, de 960,8 milioane dolari, a precizat compania care are sediul in San Francisco.

Blugii mai scumpi precum si linia de imbracaminte au contribuit la cresterea vanzarilor pe plan global, a anuntat compania.

Levi Strauss a produs o cantitate mai mare de blugi de calitate mai buna intr-un efort de a revitaliza brandul, care isi are originea in goana dupa aur ce a caracterizat California inceputului de secol XIX.

Citeste si:

In 2006, Levi Strauss a reusit sa obtina o crestere a vanzarilor dupa mai multi ani de performante negative, aceasta crestere a vanzarilor fiind o consecinta a restructurarii de amploare prin care a trecut compania, relocand o parte din capacitatea de productie peste ocean.

In primul trimestru al 2007 compania a raportat o majorare cu 61% a profitului net. in America de Nord, cea mai importanta piata a companiei, veniturile au crescut cu 5%, datorita vanzarilor substantiale ale marcilor Levi's si Dockers, extinzand distributia prin filialele tip Urban Outfitters si Tilly's.

Pentru Europa, veniturile au crescut cu 12%, in mare parte pe fondul slabiciunii dolarului, crescand cu 3% in regiunea Asia-Pacific, pentru China si India vanzarile crescand peste 10%.

Directorul executiv al companiei, John Anderson, a declarat pentru Reuters ca momentan se afla in discutii cu retailerii privind pozitionarea acestei linii de imbracaminte, avand in vedere ca acestia acorda din ce in ce mai mult spatiu marcilor proprii de imbracaminte, insa orice modificare nu va putea fi observata mai devreme de anul viitor