Levi Strauss&Co a anuntat ca o scutire fiscala a contribuit la sporirea profitului net in trimestrul al patrulea din 2007, insa producatorul de blugi a avertizat asupra dificultatilor intampinate in anumite piete importante la nivel mondial, vanzarile din America de Nord scazand, anunta Reuters, citat de NewsIn.
Venitul total a crescut cu 2%, insa raportat la o baza anuala acesta a scazut cu 2%, din cauza vanzarilor scazute inregistrate de marca Signature, unul din brandurile mai putin costisitoare ale Levi.

Levi Strauss a declarat ca profitul net in trimestrul al patrulea a crescut la 267 milioane dolari, de la 96 milioane dolari acum un an, datorita unor scuriti fiscale, de aproximativ 215 milioane dolari, si cheltuielilor scazute.

Profitul operational a crescut cu 12% la 190 milioane dolari, fata de 170 milioane dolari acum un an, datorita cheltuielilor reduse.

Pentru marca Levi, compania a inregistrat cresteri ale vanzarilor in fiecare regiune.

Vanzarile la produsele barbatesti si cele pentru copii au fost extrem de robuste, insa cele la femei au fost dezamagitoare, potrivit companiei.

Rezultatele din Asia, desi afectate de piata din Japonia, au fost sustinute de piete emergente precum India si China.

Cheltuielile de capital sunt asteptate sa creasca cu 43% la 133 milioane dolari in 2008, datorita investitiilor tehnologice in SUA si Europa si deschiderii mai multor reprezentante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri