Venitul total a crescut cu 2%, insa raportat la o baza anuala acesta a scazut cu 2%, din cauza vanzarilor scazute inregistrate de marca Signature, unul din brandurile mai putin costisitoare ale Levi.

Levi Strauss a declarat ca profitul net in trimestrul al patrulea a crescut la 267 milioane dolari, de la 96 milioane dolari acum un an, datorita unor scuriti fiscale, de aproximativ 215 milioane dolari, si cheltuielilor scazute.

Profitul operational a crescut cu 12% la 190 milioane dolari, fata de 170 milioane dolari acum un an, datorita cheltuielilor reduse.

Pentru marca Levi, compania a inregistrat cresteri ale vanzarilor in fiecare regiune.

Citeste si:

Vanzarile la produsele barbatesti si cele pentru copii au fost extrem de robuste, insa cele la femei au fost dezamagitoare, potrivit companiei.

Rezultatele din Asia, desi afectate de piata din Japonia, au fost sustinute de piete emergente precum India si China.

Cheltuielile de capital sunt asteptate sa creasca cu 43% la 133 milioane dolari in 2008, datorita investitiilor tehnologice in SUA si Europa si deschiderii mai multor reprezentante.