Louis Vuitton a castigat o mansa din batalia marcilor de lux in Japonia, relateaza cotidianul „Le Figaro“.

Concurentul sau american Coach nu a primit satisfactie din partea autoritatilor care se ocupa cu concurenta in Japonia, in ceea ce priveste acuzatia sa privind „practici anticoncurentiale“ ale producatorului francez de marochinarie.

Coach a acuzat ca marca far a grupului LVMH a „amenintat“ lanturile de mari magazine ca-si retrage produsele din raioanele lor, daca acestea le accepta pe cele ale lui Coach.

„Nu am gasit nici o proba concreta conform careia Louis Vuitton ar fi violat legile privind concurenta“, au concluzionat autoritatile nipone.

Louis Vuitton si Coach se lupta pentru piata japoneza a marochinariei de lux

Presedintele lui Louis Vuitton, Yves Carcelle, a reactionat: „Noi vrem sa ne dezvoltam pe piata de lux din Japonia dupa 25 de ani de prezenta aici si avem practici extrem de transparente.

Noi avem oameni care cerceteaza preturile afisate pe piata si de aceea noi suntem acuzati ca intervenim asupra preturilor altora“.

Firma americana Coach si-a triplat vanzarile in Japonia dupa 2001 si s-a ridicat pe locul 2 dupa francezii de la Louis Vuitton.