Divizia Detergenti&Produse pentru Ingrijirea Locuintei a avut cu o crestere organica de 3.6 procente. Vanzarile diviziei Produse Cosmetice/de toaleta au crescut cu 5,5%, in timp ce divizia Adezivi Tehnologii a raportat o crestere organica de a vanzarilor 14,5%.

“Henkel a inceput foarte bine noul an fiscal, datorita contributiei tuturor diviziilor. In pofida contextului dificil, diviziile Detergenti&Produse pentru ingrijirea locuintei si Produse cosmetice de Toaleta au continuat sa performeze foarte bine, in timp ce divizia Adezivi Tehnologii a revenit la rate de crestere sanatoasa. Asteptam in continuare o imbunatatire a rezultatelor noastre de peste 15 procente pentru intregul an fiscal 2010 fata de 2009”, declara Kasper Rorsted, presedintele Henkel Management Board.

Datoria neta a scazut fata de nivelul inregistrat in primul trimestru din 2009, cu 1,4 miliarde euro, pana la 2,7 miliarde euro.

Vanzarile intregistrate in Europa de Est au raportat o crestere de o singura cifra, contributia regiunii ramanand la 61%.

Pe de alta parte, conform estimarilor Henkel, “conditiile relativ pozitive de pe piete, care prevaleaza in economia reala si pe pietele financiare, raman in continuare fragile”.

Pe baza estimarilor pentru anul in curs, Henkel se asteapta ca economia globala sa creasca cu circa 3%, fara a anticipa insa o schimbare considerabila.

Henkel asteapta o imbunatatire a rezultatelor companiei de peste 15% pentru intregul an fiscal 2010, in comparatie cu rezultatele din anul 2009.

Henkel Romania a raportat in 2009 o cifra de afaceri de aproximativ 571 milioane lei (135 mil. euro), in scadere cu circa 2,8% fata de 2008.

Cititi si Henkel asteapta relansarea constructiilor pentru a da verde celei de-a treia fabrici de adezivi

Henkel asteapta relansarea constructiilor pentru a da verde celei de-a treia fabrici de adezivi

Henkel asteapta relansarea constructiilor pentru a da verde celei...