Sunt abordate aspecte din interactiunea cotidiana a clientului cu restaurantele (personaje precum "carciumarul comunist", "ospatarul indolent", un dictionar de termeni uzuali, o discutie despre marimea si necesitatea tips-ului, un cod de bune purtari ale clientului si ospatarului, cateva conflicte uzuale si cele mai bune cai de rezolvare ale lor sau metode de gestionare si de motivare ale resursei umane in localuri.

Autorii realizeaza si o serie de interviuri exploratorii cu managerii unor "retete de succes": de la restaurante-obiectiv turistic, precum "Caru cu Bere", la restaurante de retea precum "La Mama", restaurante "de cartier" sau restaurante de familie, ca "Violeta's Vintage Kitchen", firme specializate in catering ori restaurante de hotel.

Cartea, aparuta la Editura Business Adviser, costa 30 lei si va fi disponibila, pentru inceput, sub forma de oferta speciala la abonamentele editiei tiparite a revistei Vinul.Ro.

Cititi si articolul Somelierii in Romania: Gustul unui business de nisa

Somelierii in Romania: Gustul unui business de nisa

Somelierii in Romania: Gustul unui business de nisa