Operatiunile regionale au insemnat 10% din business-ul total al SmartPoint, companie care mai are operatiuni si in Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia, conform companiei.

“Ultimii doi ani au reprezentat o perioada de validare a unor modele de business inclusiv in ceea ce ne priveste. In 2010 am reusit sa crestem peste asteptari prin atragerea unor conturi importante atat pe plan local, cat si regional, in paralel cu o consolidare a parteneriatelor existente. Aceasta platforma ne-a oferit posibilitatea dezvoltarii de noi produse si proiecte de comunicare, permitand cresterea echipei si a competentelor”, a declarat Catalin Patrasescu, managing partner SmartPoint.

Evolutia de anul trecut s-a datorat atragerii de noi parteneri, intensificarea operatiunilor regionale si dezvoltarea ariei de proiecte punctuale in domenii precum energie, farma, FMCG, real-estate, tehnologie.

Citeste si:

Pentru 2011 compania urmareste cresterea afacerilor cu 10%.

In 2010, SmartPoint a adaugat in portofoliu clienti precum eMag si Tandberg, companie detinuta in prezent de Cisco.