Producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola HBC anunta lansarea a doua platforme dedicate carierei, prin care vizitatorii vor putea afla mai multe informatii despre companie, inclusiv despre oportunitatile de joburi.
Compania relanseaza site-ul de cariera www.cchbcjobs.ro si un blog nou al internilor Coca-Cola HBC (www.blog.cchbcjobs.ro).

Site-ul de cariera, principala platforma online de comunicare de angajator a companiei, a fost reorganizat atat la nivel de continut, dar si in ce priveste infatisarea.

"Noul mod de organizare a informatiei va permite o mai buna intelegere a companiei, nu doar in termeni de business, ci mai ales in ce priveste oportunitatile de cariera", potrivit unui comunicat al companiei.

In noua varianta, vizitatorii vor putea afla mai multe detalii despre companie, departamentele companiei, ce inseamna un job la Coca-Cola HBC, cum este sa fii parte din echipa Coca-Cola HBC (activitatile de echipa, proiectele si initiativele de responsabilitate sociala in care sunt implicati angajatii), dar si despre programele adresate tinerilor studenti sau absolventi.

De asemena, platforma va prezenta oportunitatile de cariera (joburi sau internshipuri) sau detalii despre posibiltatile de dezvoltare profesionala pe care le ofera compania.

Mai mult, vizitatorii care vor accesa site-ul in perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2011 vor putea adresa intrebari de cariera prin completarea unui formular. Cele mai votate intrebari vor primi raspuns pe site la inceputul lunii septembrie.

Blogul a fost gandit ca un spatiu de interactiune intre interni si tinerii interesati de experienta unui internship in cadrul companiei.

Coca-Cola Hellenic detine in Romania trei fabrici, la Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri