Saatchi & Saatchi lanseaza o noua campanie tactica pentru Sensiblu.
Dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu o noua campanie tactica intitulata "Atrenamentul ce se va desfasura in perioada 13 februarie 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisa (reviste de lifestyle; ghiduri TV), Internet si materiale promotionale dispuse in farmaciile Sensiblu.

Spotul TV are ca punct de plecare sarbatorile ce rasfata femeia (Sfntul Valentin, 1 Martie si Ziua Femeii). Pentru aceste sarbatori, femeile se pregatesc sa primeasca un cadou, mesajul principal al campaniei fiind In Sensiblu, gasesti cadouri potrivite pentru femeile din viata ta.

Intr-o epoca in care nu mai exista demult personaje ca Dulcineea sau Julieta, cand sub balcoane nu se mai aud acorduri de chitara, ci eventual vibratiile vreunui subwoofer schelalaind cate o manea dezacordata, exista totusi o reminiscenta a timpurilor in care femeii i se aduceau omagii si ofrande. O perioada compensatorie, in care conditia feminina redevine prezenta si recunoscuta - Luna Femeii. Un scurt ragaz de la dezavantajele egalitatii intre sexe, in care asteptam sa redevenim in ochii celor din jur acele Juliete de altadata. Surprinse si incantate de diversele echivalente ale serenadelor sub balcon. Campania Antrenamentul ilustreaza printr-o exagerare acest ritual al asteptarii prin care trece fiecare dintre reprezentantele sexului frumos - spune Raluca Ciupercescu, Group Creative Director Saatchi & Saatchi.

Echipa care a realizat campania: Sensiblu- Lucian Neacsu Marketing Director, Roxana Firmanciuc - Customer Relationship Manager si Sorina Manafu - Communication Coordonator; Saatchi & Saatchi: Raluca Ciupercescu Group Creative Director, Alexandra Zabunov Senior Art Director, Alina Fischetti Account Director, Alina Nisipeanu Senior Account Executive, Razvan Angelescu Audio Video Production Manager, Anda Siminica Print Production Manager.

Incepnd cu Ziua Indragostitilor si pna la sfrsitul lunii martie, Sensiblu celebreaza "eternul feminin" printr-o noua experienta de cumparare: oricine achizitioneaza in aceasta perioada de la Sensiblu produse cosmetice beneficiaza nu numai de atentia consilierilor specializati care te sfatuiesc care sunt cele mai potrivite cosmetice pentru persoana iubita, ci si de mici "atentii" de sezon: bomboane de ciocolata in zilele de 1 si 8 Martie si felicitari cu mesaje celebre de dragoste. Mai mult dect att, in functie de cumparaturile facute, se pot primi si alte cadouri care reflecta grija Sensiblu fata de clientii fideli.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri