In 2011, G2 Romania a avut o cifra de afaceri de 38,4 milioane de lei (aproximativ 9 milioane de euro) si un profit net de 2,58 milioane de lei (610.000 de euro), conform Ministerului de Finante.

Compania lucreaza pentru 15 conturi active, agentia oferind pentru majoritatea clientilor servicii integrate de comunicare. Printre cei mai mari clienti ai G2 Romania se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone Romania, Opel, Asirom. De asemenea, compania mai lucreaza si pentru Ivatherm, GlakoSmithKline, Absolut Vodka, Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker.

Pascu: Vrem se generam o serie de proiecte care "vor face valuri"

„Anul acesta componenta ATL ramane foarte importanta, dar, in acelasi timp, vrem sa ne detasam ca lideri in zone strategice cum sunt shopper marketing si digital. De altfel, aceasta directie de dezvoltare a dus anul trecut la rebrandingul agentiei din Grey in Grey-G2, devenit ulterior G2, la o noua strategie si un nou plan de abordare. Ne vom dezvolta ca echipa foarte mult, ne vom diversifica si mai mult abilitatile si vom genera o serie de proiecte proactive care <<vor face valuri>>, care vor deschide un dialog cu privire la eficienta banilor investiti in publicitate”, spune Mircea Pascu.

Mai exact, compania a dezvoltat un instrument de cercetare denumit G2 Engage care imbina metodologii de tip calitativ si cantitativ si care permite radiografierea consumatorilor, shopperilor, userilor din momentul in care acestia resimt o nevoie pana in momentul in care respectiva nevoie e acoperita.

„Pe tot traseul parcurs de shopper („Purchase Decision Journey”) intrumentul analizeaza puncte de influenta, pasi, bariere, mentalitati. De asemenea, evalueaza contextele de receptivitate cele mai relevante pentru consumatori, astfel incat clientii nostri sa-si poata gestiona eficient bugetele de comunicare”,explica managerul.

El adauga ca o alta prioritate in acest an este mentinerea portofoliului de clienti.

Citeste si:

Inainte sa se alature G2 Romania in aprilie 2011, Mircea Pascu a coordonat departamentele de marketing ale unor companii precum Henkel, L'Oreal si Danone. Dupa ce s-a angajat in cadrul G2 in urma cu doi ani, Pascu a fost mai intai business director, iar apoi client service director, fiind responsabil de conturile British American Tobacco si Vodafone.

Clientii G2 care investesc cel mai mult in promovare

Printre clientii G2 care investesc cel ma mult in promovare se numara companiile din industria de tutun, FMCG, industria de automobile si telecom.

„Continuam sa activam pe o piata stagnanta din cauza crizei economice si se remarca doua tendinte extreme: una de consolidare si integrare a comunicarii de brand, una de distribuire si fragmentare a proiectelor”, afirma Pascu despre evolutia pietei locale de publicitate in acest an.

G2 Romania are 130 de angajati, specializati in domenii precum shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente si activari HoReCa. De asemenea, in ultima jumatate de an compania a recrutat mai multe nume importante din piata locala de comunicare, printre acestea numarandu-se: Mihai Fetcu ca director de creatie), Stefan Vasilachi ca Head of Art si Ondina Olariu pentru functia de client service director.

Numarul de angajati va creste in 2013

„Avand in vedere ca suntem intr-o industrie in care cresterea resurselor este strans legata de dezvoltarea business-ului, pot sa spun ca numarul de angajati va creste in cursul acestui an”, mai spune Mircea Pascu.

Compania face parte din reteaua G2 care opereaza in 40 de birouri din 28 de tari si care are un portofoliu de clienti care include Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble si Pfizer. Reteaua G2 este membra a WPP, al doilea cel mai mare group de comunicare la nivel global.

Sursa foto: G2 Romania